Wednesday, 16 August 2017

VINIFERA BLEMISH CC COVER - memberikan perlindungan pada wajah (SPF 48++) dan mencantikkan wajah


VINIFERA BLEMISH CC COVER – 15ml

(memberikan perlindungan (SPF 48++) dan
kecantikan keseluruhan pada kulit wajah)


- RM45.00 (Sem. Malaysia)
- RM47.00 (Sabah/Sarawak)

Normal Price: RM45 exclude postage
Member Price: RM38.25 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)



Kebaikan Vinifera Blemish CC Cover:
Kaya dengan herba semulajadi
Menguatkan kolegen pada wajah
mencerah dan menaikkan seri wajah
Meremajakan kulit.
Melambatkan penuaan
Wajah lembut & bersinar.

APAKAH ITU SPF?
SPF ialah 'sun protecting factor'. SPF adalah satu jenis unit yang digunakan untuk mengukur betapa kuatnya produk pelindung matahari kita melindungi kulit kami dari sinar UV matahari.

MENGAPA KITA MEMERLUKAN PERLINDUNGAN DARI SINAR UV?
Sebab kalau takde perlindungan dari Sinar UV ni, kulit kita cepat menjadi tua, kurang bermaya, dan mungkin boleh mendapat kanser kulit.

Vinifera Blemish CC Cover - mengandungi SPF 48 +++
Kesan optimanya mampu menghalang dari sinaran UVA & UVB yang merosakkan kulit. Teksturnya bukan sahaja kulit nampak elegan & porselin tapi kesannya, juga memberikan manfaat estetik dengan jangka masa yang panjang seperti anti-penuaan, ultra-melicinkan garis-garis kedut mendalam, sebumnya juga mengawal kesan dalam pembentukan, mencegah jerawat, mencerahkan kulit yang berpanjangan. 
Memberikan kesan unik sebagai bahan solekan asas pada wajah. Ia mampu bertahan sehingga 8 jam.
Wajah lebih berseri, mencerahkan & menyakinkan.

CARA PENGGUNAAN
1) Sapukan pada keseluruhan wajah pada waktu siang untuk melindungi kulit daripada sinaran UVA/UVB.
2)Dengan tekapan span yang lembut pada wajah mampu menutup cela, parut, penuaan dan kecacatan pada wajah untuk menampak kulit makin licin, cantik, anggun dan berseri.
3)Untuk wajah lebih gebu boleh sapukan bedak padat atau bedak tabur.

RECOMMENDED
Re-apply frequently to maintain protection, especially after
sweating, swimming or toweling. The use of sunscreens is one way
to reduce the dangers from sun exposure.
Over-exposure to the sun is a serious health threat.

Cara Simpan:
- Tutup rapat penutup selepas digunakan untuk tujuan kebersihan
- Lindungi produk jauh daripada haba yang berlebihan dan cahaya Matahari.
- Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik.

WhatsApp Naz 013-3620656Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya
Blog: www.naz-jomshopping.blogspot.com

Sunday, 28 May 2017

PROMOSI HEBAT!! - Dapatkan Produk Jamu Ratu Malaya (JRM) dengan harga lebih murah

Salam sahabat2 semua... di sini Naz ingin sharekan PROMOSI HEBAT produk-produk keluaran Jamu Ratu Malaya (JRM)... masa ni lah nak dapatkan produk JRM dengan harga lebih murah dan jimat kan...

Jom beli produk JRM murah...

PROMOSI 1: Sah dari 17/8/17 (Khamis) hingga 20/8/17 (Ahad) sahaja!!!




Item 1: Chocolate Fiber Life RM54 sahaja...

Normal Price RM63.. SUPER DUPER JIMAT ...
Exclude postage

Item 2: Hot Oil Melong Amara x 2 botol RM38 sahaja...


Normal Price RM46.. SUPER DUPER JIMAT ...

Exclude postage

Item 3: R-Duse RM45 sahaja...
Normal Price RM55.. SUPER DUPER JIMAT ...
Exclude postage


Berminat nak order??

WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JB-G047
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya
Blog: www.naz-jomshopping.blogspot.com


Thursday, 25 May 2017

Jamu Ratu Malaya (JRM) - Produk herba TERBAIK untuk kesihatan luaran dan dalaman

Salam kawan2.. setelah sekian lama mencari produk herba terbaik di Malaysia, Naz ditemukan dengan produk Jamu Ratu Malaya (JRM) yang diasaskan oleh Bonda Rozita Ibrahim (Pengasas Sendayu Tinggi).

Alhamdulillah... setelah mencuba beberapa produk Jamu Ratu Malaya (JRM), ternyata produk JRM tidak menghampakan Naz.  Dari segi luaran dan dalaman, produk JRM memberi kesan yang sangat efektif dan memberangsangkan.
 
Dari pengguna tegar, Naz upgrade menjadi pengedar Jamu Ratu Malaya (JRM) di bawah program JUTAWAN BONDA kerana ingin berkongsi kebaikan dan keberkesanan produk2 hebat keluaran Jamu Ratu Malaya.  Jom kita review satu persatu.

Sebelum tu... bagi yang berminat untuk mendapatkan produk JRM dengan harga yang lebih jimat, bolehlah jadi AHLI JRM.  Syarat jadi ahli sangatlah senang,
1. FREE registration fee... Yuran Pendaftaran PERCUMA... seumur hidup
2. Hanya buat pembelian pertama RM80 dan anda layak menjadi AHLI JRM
3. Diskaun +- 10% bagi setiap produk JRM
4. Info produk/konsultansi diberikan PERCUMA




Royal V
(produk terlaris JRM terbukti berkesan merawat masalah dalaman wanita, mempercepatkan proses kurus dan memberi tenaga)
- RM60.00 (Sem. Malaysia)
- RM62.00 (Sabah/Sarawak)



Normal Price: RM60 exclude postage

Member Price: RM54 exclude postage



(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM

Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)


Royal V adalah dari formulasi Persis dara dengan formula tambahan baru. Minuman Kesihatan Dari Jus Manggis Dan Buah Delima Serta Diperkaya Dengan Royal Jelly. Membantu Meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit sangat bagus untuk kesihatan Wanita.

Adunan lengkap 17 jenis herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri wanita secara mendalam.

Kesemua bahan-bahan herba ini ditimbang mengikut sukatan dan dibersihkan. Lalu dimasukkan ke dalam bekas stainless steel dan direndam bersama air zam-zam dengan suhu kepanasan 1000C selama 3 hari. Kesannya, ia sangat cepat menyerap kedalam tubuh kerana Royal V adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda.




43 Khasiat Royal V
Royal V merupakan Persis Dara yang diperbaiki Formulanya. Minuman kesihatan dan kecantikan Royal V merupakan formulasi paling terbaik. Ia tidak boleh ditiru oleh mana-mana produk lain dipasaran . 43 kesan yang lebih efektif dalam satu botol Royal V untuk semua golongan usia.
• Mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
• Menguatkan keinginan hubungan seksual.
• Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
• Menghilangkan kegatalan dan bau .
• Kaya fitoestrogen yang melambatkan proses penuaan.
• Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
• Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus.
• Membesar dan menegangkan payudara.
• Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
• Meningkatkan pengaliran darah.
• Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
• Mengandungi fiber yang tinggi & phytonutrients.
• Menurunkan kadar kolesterol.
• Mengurangkan risiko kanser.
• Mengecutkan saluran peranakan.
• Merapatkan pintu rahim .
• Merawat masalah tombong
• Menguatkan lantai pelvic
• Menguatkan ketahanan badan wanita melawan penyakit
• Mempercepatkan proses kurus
• Mengurangkan perut buncit
• Menyuburkan rahim wanita untuk hamil
• Merangsangkan pengeluaran hormon.
• Melancarkan perjalanan dan kitaran haid.
• Merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia.
• Menguatkan ingatan.
• Pertumbuhan akal dan fizikal.
• Menghilangkan keletihan dan kesakitan sendi.
• Mengurangkan tekanan darah dan kolesterol.
• Menegangkan dan mencantikkan kulit.
• Amat berkhasiat untuk membuang asid urik (gout).
• Xanthones yang merupakan sejenis super-antioksida.
• Cathechins, Polyphenols dan Polisakarida ejen-antioksida.
• Vitamin C, Zat Besi, Niasin, Kalsium, Protein,
• Serat Fiber, Vitamin B1 & B2.
• Menghalang jangkitan kulat dan virus.
• Merawat banyak jenis penyakit.
• Memberikan perlindungan antioksidan yang kuat.
• Anti-penuaan dan meningkatkan potensi vitamin E.
• Merawat masalah sakit sendi dan lutut
• Tinggi vitamin c untuk rawatan kulit
• Membina mood ceria dan menghilangkan kesedihan
• Bagus untuk menurunkan kolestrol
Royal Jelly –
• Melawan pelbagai jenis penyakit
• Melawan penuaan
• Royal Jelly mengandungi asi amino essential, mineral, fruktosa dan glukosa dan juga beberapa jenis vitamin seperti vitamin B, vitamin A, vitamin C, vitamin D, vitamin E dan juga vitamin K.
Manjakani –
• mengetatkan ketegangan otot faraj
• meningkatkan sensasi intim
• Antibakteria keputihan, kegatalan, dan bau
Pueraria Lobata –
• Kaya fitoestrogen melambatkan proses penuaan
• Menghalang perubahan kepada tubuh wanita menopaus.
• Membesar dan menegangkan payu dara
• Mengonturkan punggung nampak lebih menawan.
Black Cohosh –
• Herba kuno asli amerika untuk dalaman wanita.
• Meningkatkan aliran darah
• Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita manapous
• Meningkatkan gairah dan respons stimulasi seksual
Jus Epal –
• Mengandungi fiber tinggi dan phytonutrient yang boleh melambatkan pengoksidan kolesterol yang tidak baik dan membantu mengurangkan risiko kanser.
Mas Cotek –
• Mengecutkan saluran peranakan
• Merapatkan pintu rahim
• Mengembalikan rahim pada kedudukan asal
Kacip Fatimah –
• Merangsangkan pengeluaran hormon
• Melancarkan perjalanan dan kitaran haid
Zafaran –
• Merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia
• Menguatkan ingatan.
• Pertumbuhan akal dan fizikal.
• Merangsang tenaga batin
• Mengurangkan keletihan dan kesakitan sendi.
• Mengurangkan tekanan darah dan kolestrol.
Akar Serapat –
• Menegangkan dan mencantikkan kulit
• Mengekalkan keremajaan diri wanita (awet muda)
Manggis –
• Amat berkhasiat untuk membuang asid uric (gout)
• Xanthones yang merupakan sejenis super-antioksida.
• membantu memulihkan sistem imunisasi badan.
• Cathechins, Polyphenols dan Polisakanida ejen-antioksida
• anti-bakteria dan anti-kulat.
• Vitamain C, Zat Besi, Niasin, Kalsium, Protein, Serat Fiber, Vitamin B1 & B2.
Madu –
• Meningkatkan sistem ketahanan badan
• antioksidan yang tinggi
Cendawan Emas –
• Meningkatkan sistem imun yang tinggi
• Menghalang jangkitan kulat dan virus
• Merawat banyak jenis penyakit
Rosemary Estrak –
• Memberikan perlindungan antioksidan yang kuat.
• Anti-Aging dan meningkatkan potensi vitamin E
Pinang Muda –
• Membersihkan vagina, rasa gatal dan keputihan.

DOS PENGAMBILAN
Wanita muda berusia 18 – 30 tahun :
- Minum 1 sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum atau selepas makan.
Wanita pertengahan usia berusia 31 – 49 tahun :
- Minum 2 sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum atau selepas makan.
Wanita berusia 50 tahun ke atas :
- Minum 2 sudu besar pada waktu pagi dan minum 3 sudu besar petang sebelum atau selepas makan.
Minum secara berterusan..




PERHATIAN !!
Royal V mengandungi herba yang sangat banyak dan selamat dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi. Ia bukan dari gula tebu dan bagi anda yang tidak pernah mengambil suplemen herba mulakan dengan dos rendah iaitu hanya satu sudu kecil sehari (selama 3 hari). Selepas 3 hari baru ikut dos yang disarankan.

Simptom awalan – Setengah wanita mengalami Payudara berdenyut dan seperti membengkak . Ini menunjukkan tindak balas payudara akan menegang. Rasa ghairah yang tinggi bermaksud hormon wanita semakin bagus . Keputihan akan keluar dengan banyak kerana ia bertindak membersihkan rahim dan bau serta mengetatkannya. Berdenyut kuat pada bahagian dalam Miss V kerana ia menguatkan otot dalaman dan dapat dirasai semasa melakukan hubungan seks.

TIP AGAR KEKAL KETAT SEPERTI DARA :
• Minum Royal V setiap hari walaupun ketika haid.
• Pastikan haid kering selepas 2 hari, sebelum melakukan hubungan seks.
• Elakkan meminum ais batu.
• Jangan banyak mencangkung, ia akan melemahkan otot vagina.
• Elakkan banyak mengangkat berat.
• Elakkan dari punggung terhentak.
• Amalkan senaman kegel atau senaman otot vagina / teknik kemut 50 x sehari.


WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya



PUTIK TELAGA DARA
(sangat berkesan untuk merawat keputihan dan mengelakkan bakteria dan berkesan untuk mengetatkan vagina)
- RM22.00 (Sem. Malaysia)
- RM24.00 (Sabah/Sarawak)


Normal Price: RM22 exclude postage
Member Price: RM19.80 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)

Putik Telaga Dara pula nama produk penjagaan kebersihan luaran untuk Miss V. Ia dirumus dari herba terpilih dari bahan semulajadi yang sangat berkesan sebagai dengan teknologi nano. Banyak menafaat penjagaan Miss V selain kebersihan dan keselesaan . Kombinasi kebaikan teknologi nano dalam Putik telaga dara wanita mampu menjalin hubungan suami isteri lebih sensasi, selesa dan fantasi yang mengasyikan .



Bahan aktif : • Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil
• Piper Betle Extract
• LabisiaPumila (Kacip Fatimah) Extract
• StichopusHorrens (Sea Cucumber) Extract



Masalah wanita : Penjagaan kebersihan bahagian feminine wanita amat penting. Tidak boleh dipandang remeh kerana bau yang kurang enak amat memalukan dan boleh menjarakan hubungan. Jika tidak dirawat bau boleh dihidu sejauh 2 meter.
Kegatalan akibat jangkitan kulat , kuman, bacteria, dan keputihan boleh menyebabkan luka akibat digaru .

Bentuk Miss V wanita berusia tidak menarik dan tegang seperti wanita muda, Insya Allah dengan Putik Telaga Dara ia membantu mengekalkan ketegangan kulit luaran Miss V.



Kebaikan Putik Telaga Dara :-
• Mudah diserap dan menjaga lapisan kulit Miss V
• Lembut dengan P.h 5.5 melindungi Miss V
• Herba dan Nano membantu menegangkan & merapatkan
• Menghalang bau dan bacteria
• Melegakan kegatalan
• Selesa harum dingin sepanjang 8 jam
• Keselesaan dan aroma segar semasa hubungan sex
• Selamat digunakan oleh wanita hamil
• Mengelakan keputihan dan kegatalan Miss semasa hamil
• Sangat baik digunakan semasa datang haid
• Bahan antiseptic semulajadi herba
• Merawat luka dengan cepat sesuai untuk wanita lepas bersalin
• Bantuan kolagen mencantikan bentuk Miss V wanita


WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya




KOPI RATU
(kopi yang terbukti berkesan merangsang
otak serta mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita)

- RM43.00 (Sem. Malaysia)
- RM45.00 (Sabah/Sarawak)


Normal Price: RM43 exclude postage
Member Price: RM37.70 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)



MINUMAN KECANTIKAN DAN MENGUATKAN OTAK WANITA
Ramai orang tidak suka makan herba kerana pahit dan tidak sedap. Kopi Ratu Berjaya menyorokkan rasa pahit herba ginkgo biloba, ginseng, bacopa dan black cohosh. Merangsang otak bertindak cepat dan tepat sangat penting. Sama penting menjaga kesihatan atau kecantikan.

Rahsia disebalik herba Kopi Ratu ialah Bacopa Monnieri merupakan sejenis herba dari Negara India yang hidup sejak beribu tahun . Masyarakat disana sejak berkurun menggunakannya untuk menguatkan otak, perjalanan darah dan masalah sendi. Maka tak hairan lah tenaga mahir professional di bidang IT dan pakar perubatan paling terbaik datangnya dari Negara India dan banyak berkerja di Eropah. Revolusi keenakan Kopi Ratu dan kehebatannya mengandungi bahan aktif yang diperlukan untuk merangsang hormone dan suplemen lengkap sangat berkhasiat untuk semua golongan =.
Pelajar
• Boleh dimakan oleh pelajar wanita dan bagus mencergaskan otak
• Memberikan mood tenang dan melancarkan haid
• Segar dan tidak mengantuk
• Melancarkan aliran darah ke otak dan seluruh badan
• Membekalkan oksigen dan nutrient seluruh badan
• Berkesan meningkatkan fungsi memori
• Mengimbangi tona kulit dan pengeluaran minyak dalam kulit
• Membantu proses berfikir lebih cepat
• Menguatkan memori tahap Asetilkolin dalam otak.
• Meningkatkan keupayaan pembelajaran, tumpuan dan perhatian.
Dewasa & Berusia
• Menguatkan kepekaan mental
• Mengurangkan keletihan mental
• Bagus untuk wanita berkerjaya dan diet kurus
• Tinggi antioksidan, melambatkan penuaan otak
• Membantu mengurangkan nyanyuk atau penyakit Alzheimer
• Membantu dalam rawatan penyakit mata dan telinga
• Melegakan keresahan dan kemurungan
• Mengatasi masalah sukar tidur
• Melegakan kekejangan uterus
• Mengurangkan migraine dan perubahan mood
• Mengatasi masalah kekeringan faraj dan melambatkan penuaan
• Meningkatkan stamina
• Merangsang aliran darah
• Melawan keletihan
• Mengenyangkan dan membantu cepat kurus
• Selamat dimakan untuk penghidap kencing manis dan darah tinggi
• Sangat bagus diamalkan oleh pesakit gaout dan strok
• Bagus untuk diet pelangsingan
• Menentang kehilangan ingatan
• Merawat penyakit Alzheimer dan Parkinson
• Mengurangkan stress, kemurungan dan kebimbangan
• Merawat asma, bronchitis, alahan dan anti-radang
• Merawat sawan (kekejangan badan, pengaruh dariotak)

Perhatian :-
• Wanita hamil tak dibenarkan sama sekali makan
• Orang menghidap hipertirod tak di benarkan makan
• Jika diminum pada waktu malam akan menyebab kan sukar tidur
• Minum pada waktu pagi sahaja jika untuk diet
• Sangat bagus diamalkan selepas bersalin ( Maksima sehari 2 kali atau 2 sachet sahaja)
• Tidak mengganggu penyusuan dan bayi
• Kopi ratu hanya untuk wanita
• Kanak-kanak 12 tahun keatas boleh mengambilnya
• Jika anda mengambil Royal V sila kurangkan dos Royal V
• Caranya ambil Kopi Ratu Pagi dan Royal V waktu petang

WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya


HOT OIL MELONG AMARA
(terbukti berkesan memecahkan lemak kental pada perut,
peha dan lengan serta membuang angin dan lenguh2 sendi)
- RM23 (Sem. Malaysia)
- RM25 (Sabah/Sarawak)



Normal Price: RM23 exclude postage

Member Price: RM20.70 exclude postage



(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)


Hot Oil Melong Amara sangat berkesan untuk memecahkan lemak di perut..lengan dan peha...sgt efektif mencairkan lemak...

Bagus untuk merawat sendi atau bengkak.. Ia juga melembutkan kulit dari ekstrak susu kambing di dalamnya.....

Kalau sapu kat pinggang atau ari2 masa haid.. Darah keluar banyak , pinggang pun x sakit.. Ada setengah org sapu ni pun jadi senang buang air besar.....


Dalam Hot Melong ada rumpai laut, susu kambing, lengkuas padi, melong, halia, buah pala.. Mengancam panasnya.. ramai org suka.

WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..


MARJANE OIL
(minyak terbaik yang terbukti berkesan melembapkan,
mencantikkan wajah sambal merawat)
- RM50.00 (Sem. Malaysia)
- RM52.00 (Sabah/Sarawak)




Normal Price: RM50 exclude postage

Member Price: RM42.50 exclude postage



(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)


Minyak terbaik yang mengandungi herba paling terbaik di dunia untuk melembapkan, mencantikkan wajah sambil merawatnya.

Marjane Oil ialah Organic Antioksidan Face Oil.  Ia merupakan minyak anti penuaan berasaskan bahan tumbuhan.  Ia mengandungi super antioksidan untuk melindungi kulit muka daripada kerosakan matahari.

Merupakan minyak yang sangat mujarab untuk rawatan muka bagi setiap jenis kulit.

Kebaikan Marjane Oil:
-          Melembapkan kulit kering dan merawat muka kusam
-          Menghalang bintik-bintik hitam akibat peningkatan umur
-          Mengurangkan tanda2 penuaan seperti kedutan dan bersisik
-          Menghaluskan dan menyegarkan tekstur kulit
-          Merawat muka dari kerosakan akibat radikal bebas
-          Mempercepatkan penyembuhan jerawat dan menghalang kesan parut jerawat
-          Mengimbangi pengeluaran minyak pada kulit.
-          Tiada kesan minyak kerana ia meresap dengan cepat.
-          Mengawal dan mengurangi kesan kedutan pada muka akibat penuaan
-          Membantu merawat muka dari rosak akibat kekeringan dan cuaca terlalu panas atau sejuk
-          Menghaluskan, melembapkan kulit dan melambatkan penuaan
-          Tidak ada kesan berminyak kerana ia meresap dengan cepat
-          Mengimbangi minyak dan mengawal sebum tersumbat yang menyebabkan bintik-bintik hitam, serta mengurangkan sel-sel kulit mati
-          Mempercepatkan penyembuhan jerawat dan mengelakkan kesan berparut

Cara penggunaan:
Sapukan 2 titik Marjane Oil ke keseluruhan wajah dan leher sebelum menggunakan krim muka.
Gunakan 2 kali sehari setiap pagi dan malam

Ia juga bagus untuk menghilangkan lingkaran hitam pada mata atau kesan rekahan perut akibat kehamilan.

WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya

MUSTANIR
(makanan Sunnah dan herba pilihan untuk meningkatkan
tahap kesihatan lelaki dan wanita)
- RM110.00 (Sem. Malaysia)
- RM112.00 (Sabah/Sarawak)
Normal Price: RM110 exclude postage
Member Price: RM99 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)

Bahan herba Mustanir mengandungi mekanisme antioksidan, antitumor dan anti kanser dan banyak kebaikan lain untuk membantu masalah kesihatan anda:


Penyakit Kronik:
-          Bahan aktifnya membantu meninggikan system ketahanan badan
-          Penawar untuk penyakit kanser
-          Kencing manis dan darah tinggi
-          Menstabil keihatan jantung
-          Mengurangkan masalah gout
-          Masalah pundi kencing/prostate
-          Mengatasi bengkak hati hepatitis A dan B
-          Merawat sakit sendi dan sengal  tulang belakang
-          Kurang drah dan anemia
-          Asma/penyakit lelah/semput
-          Buah pinggang
-          Mencegah leukimia
-          Mencegah tumor
-          Masalah strok/angin ahmar


Penyakit Biasa
-          Menurunkan kadar kolestrol
-          Melancarkan peredaran darah
-          Merawat gastrik
-          Mengurangkan kerap sakit kepala
-          Mengurangkan migraine
-          Demam/selesema/batuk
-          Merawat luka kemalangan
-          Mengurangkan kejang/kebas badan
-          Sakit tekak dan tonsil
-          Merawat ulser mulut dan perut
-          Mengurangkan bengkak nanah
-          Memulihkan mabuk/angin dalam badan
-          Mengatasi keracunan
-          Mengubati radang
-          Melegakan cirit-birit


Masalah Tenaga Batin
-          Meningkatkan stamina dan tenaga
-          Meningkatkan kesuburan
-          Menambahkan tenaga zahir dan batin
-          Menambahkan keinginan seks
-          Mengimbangi mood dan emosi
-          Merawat pasangan yang sukar hamil


Masalah Alahan
-          Ia sangat tinggi dengan bahan antiseptic semulajadi dari herba
-          Mengubati radang eczema
-          Menyembuhkan penyakit kulit/luka
-          Menghilangkan jerawat
-          Merawat resdung


Kesihatan dan Kecantikan
-          Selain bagus untuk merawat sakit kronik, Mustanir kaya dengan herbanya yang anti oksidan merangsang awet muda melambatkan proses penuaan, membantu penghadaman dan membersihkan perut
-          Mencerdaskan minda
-          Pelajar dan warga tua
-          Melambatkan Alzheimer/nyanyuk
-          Masalah hempedu
-          Menguatkan system perut
-          Melancarkan perjalanan darah
-          Mengurangkan kegemukan
-          Cepat memecahkan lemak


Masalah Rohani
-          Gangguan sihir atau jin
-          Stress dan tekanan erasaan
-          Keras hati atau baran
-          Mengurangi tekanan emosi marah
-          Mengawal kencing malam kanak-kanak
-          Anti hysteria
-          Anak malas belajar
-          Konflik perkahwinan


Perhatian!!!
-          Ibu hamil dilarang keras mengambil Mustanir kerana ia mengandungi banyak herba dan dikhuatiri mengakibatkan keguguran
-          Kanak-kanak dibawah umur 5 tahun tidak digalakkan mengambil Mustanir


Dos Pengambilan:
Orang Dewasa 13 tahun ke atas:
-          15ml bersamaan dengan 1 sudu besar setiap pengambilan (sehari 2 kali pagi dan malam selepas makan)


Kanak-kanak berumur 5-12 tahun:
-          5ml bersamaan dengan 1 sudu kecil setiap pengambilan (sehari 2 kali pagi dan malam selepas makan)


Nota tambahan:
-          Jika mengambil ubatan hospital, sila jarakkan pengambilan iaitu 2 jam selepas mengambil ubatan hospital
-          Jika anda menghidap penyakit gastrik, sila ambil selepas makan
-          Amalkan doa2 yang bersesuaian bagi anda yang mengalami penyakit kronik, penyakit biasa, masalah tenaga batin, masalah alahan dan masalah rohani secara istiqamah untuk mendapat kesembuhan dan syifaq dari Allah SWT

 
WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG: Naz Jamu Ratu Malaya



BIO MIRACLE ACTION 
(sangat terbukti berkesan untuk menghilangkan jerawat,
jeragat, kulit kusam, parut dan kedutan)
- RM69.50 (Sem. Malaysia)
- RM71.50 (Sabah/Sarawak)

Normal Price: RM69.50 exclude postage

Member Price: RM59.10 exclude postage



(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)



Diperkaya dengan extrak Bunga Spilanthes Acmella (Bio-Botox), Proteglycan & Enzim Papain

Sesuai untuk semua jenis kulit dan merawat masalah:

-          Jeragat : menanggalkan sel kulit mati & bintik hitam jeragat

-          Jerawat : membunuh kuman jerawat & mengelakkan kesan parut

-          Kedutan : mengaktifkan stem sel kulit & menghilangkan kedutan

-          Penuaan : membekalkan kolagen yang berfungsi melambatkan penuaan

-          Kusam : melembap & mencerahkan kulit dari menjadi kusam

Terdapat 2 item di dalam Bio Miracle Action:

1.       Deep Repairing Serum

Serum ini mempercepatkan pembaharuan sel-sel kulit dan menanggalkan sel-sel kulit mati yang menyebabkan kulit wajah menjadi kasar dan kusam.  Ia menjadikan kulit halus dan licin kerana ia mengandungi kuasa pelembap yang baik.  Ia merangsang pembentukan kolagen dan Elastin juga mengaktifkan Sintesis Glycosamino glycans yang dapat mengisi ruang sel, lantaran mengurangkan kedutan apda permukaan kulit wajah.

Fungsi-fungsinya:

-          Menanggalkan sel kulit mati dan mencerahkan kulit

-          Mengurangkan kulit muka berminyak

-          Melembapkan kulit kering dan mengurangkan kedutan

-          Mengecutkan jerawat dan menutup kesan parut jerawat
-          Melembutkan dan mebekalkan nutrisi pada kulit.

2.       Deep Repairing Cream
Dihasilkan dari Pati Bunga Spilanthes Acmella yang kuat seperti Botox, ia menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan dengan cepat.  Proteogylcan merangsang pembentukan Kolagen dan Elastin yang menjadikan kulit kuat dan sihat.
Apple PhytoCellTec Mallus Domestica memberikan satu penyelesaian unik untuk melambatkan penuaan.  Ia sesuai untuk semua lapisan umur.
Fungsi-fungsinya:
-          Melindungi dan mengaktifkan sel stem kulit
-          Melambatkan penuaan pada sel-sel kulit
-          Menegangkan dan melembapkan kulit
-          Mengurangkan kedutan dan kekenduran wajah
-          Menghilangkan sel hitam jeragat dan sel kulit mati
-          Membina Kolagen dan Elastin kulit serta mencerahkan
-          Mempercepatkan penyembuhan luka dan pembaharuan kulit
Cara Penggunaan:
-          Sapukan Deep Repairing Serum selepas menggunakan penyegar. 
-          Kemudian sapu Deep Repairing Cream pada wajah dan leher dengan rata.
-          Gunakan 2 kali sehari pada pagi dan malam
Perhatian!!
-          Wajah akan terasa gatal pada awal penggunaan.  Ini menunjukkan serum sedang bertindak balas pada wajah yang berjeragat tebal dan mempunyai banyak sel kulit mati.  Sel kulit mati akan tanggal dalam tempoh masa tersebut.
Nota:
Untuk mendapatkan kesan yang cepat, hendaklah menggunakan BIO MIRACLE ACTION dengan sabun Antheia/Zinnia Magenta mengikut jenis kulit.  Penggunaan Sati Sunblock dan Sutra Sunblock amat penting sebagai perlindungan dn rawatan bagi mengimbangi AHA dan melindungai wajah dari sinar UV matahari yang merosakkan kulit muka.
WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..


R-DUSE
(minuman diet kesihatan yang terbukti berkesan
untuk menggalakkan system penghadaman badan,
lebih cepat untuk menyingkirkan lemak degil yang susah cair)
- RM55.00 (Sem. Malaysia)
- RM57.00 (Sabah/Sarawak)


Normal Price: RM55 exclude postage
Member Price: RM46.75 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)


R-DUSE Minuman Campuran Jus Tembikai Susu dan Yogurt dengan kulit Kentang dan Garcinia
««Apakah itu R-duse..?? »» R-Duse dijamin 100 % sedap. Perasa dari buah Honeydew (Melon). Paling berkesan untuk menggalakkan sistem penghadaman badan berfungsi lebih cepat untuk menyingkirkan lemak degil yang susah di cairkan.
Bahan-bahan formulanya dari bahan yang diyakini dengan izin Allah SWT dapat membantu penurunan berat, kerana berlaku dengan cepat dan selamat dimakan. Ia dari tumbuh-tumbuhan makanan yang diekstrakkan. Ia bukan dari herba yang panas dan selamat untuk diamalkan.

■ Anda pasti akan berpuas hati dengan hasilnya..!! Dapat dilihat seawal 2 minggu, sekiranya diet ketat dan senaman boleh turun 4 ke 10 kilo. Sekiranya tanpa diet boleh turun sebanyak 1 ke 3 kilo bergantung umur dan metabolisma anda.

«« Khasiat ramuan R-Duse »»
1. Garcinia Cambogia
■ Garam kalsium hidroksi asid sitrik (HCA) diambil dari ekstrak air Garcinia Cambogia.
■ Ia tidak bertoksik, tawar, tepung tidak berbau dan didapati sangat berkesan silih herba untuk mengawal kegemukan.
■ Menghalang kolesterol oleh lipogenesis.

2. Hoodia Goordoni
■ Hoodia Goordoni adalah sejenis tumbuhan sukulen dari Gurun Kalahari dapat mengawal selera, merangsang emosi & membantu anda kelihatan langsing.
■ Kaum San dari Afrika Selatan mengambil sukulen Hoodia untuk mengawal kelaparan semasa mereka keluar memburu dalam keadaan yang amat sukar dan mencabar.
■ Ia tiada kesan sampingan yang diketahui dan mengandungi molekul P57 yang dapat membuat otak percaya bahawa perut anda sudah kenyang.

3. Yogurt Powder
■ Yogurt dapat menurunkan berat badan. Bukan sj bagus untuk pencernaan tapi minuman ini juga memiliki efek melangsingkan. Yogurt, tidak mengandung serat namun memiliki efek penurunan berat badan dibandingkan dengan produk susu lainnya.

4. Citrus Aurantium
■ Aurantium sitrus, atau oren pahit, perubatan Tradisi China untuk meningkatkan kesihatan keseluruhan.
■ Termogenik juga berkuasa dalam "pembakaran lemak".
■ Synephrine meningkatkan kadar metabolisme badan.
■ Membakar kalori tanpa menghasilkan kesan sampingan negatif pada sistem saraf pusat dan sistem jantung.
■ Ephedra dijumpai dalam citrus aurantium mengurangkan selera makan dan meningkatkan kadar metabolisma.

5. Honeydew
■ Sebagai antikanser.
■ Membantu sistem pembuangan dengan mencegah sembelit.
■ Menurunkan resiko serangan penyakit jantung dan stroke.
■ Mencegah penggumpalan darah.
■ Menurunkan risiko penyakit ginjal.
■ Menyembuhkan penyakit eksim.
■ Mencegah dan menyembuhkan panas dalam.

6. Potato Skin Ekstrak
■ Sangat berkesan menahan selera makan. Sejenis kulit kentang yang mengandungi kebaikan protin (Proteinaise Inhibator)
■ Ia selamat dimakan dan berjaya menipu serta mempengaruhi otak untuk terus merasa kenyang dan mengurangi selera makan. Hebatkan..!!

7. Green Tree Extract
■ Kini kajian saintifik mendapati ia dapat mengurangkan risiko barah esophagus.
■ Menyihatkan apabila diminum semasa rawatan barah.
■ Merawat arthritis rheumatoid.
■ Melaras kolesterol tinggi dan penyakit kardiovaskular.
■ Mengelakkan jangkitan dan meningkatkan fungsi imun.
■ Antioksidan Green Tea 100 kali lebih berkesan berbanding vitamin C dan 25 kali lebih kuat dari vitamin E dari segi perlindungan sel.
■ Melawan virus, melambatkan penuaan dan mempunyai kesan baik untuk kesihatan.
■ Catechin mempunyai kesan yang menakjubkan ke atas kesihatan seluruh badan.
■ Membantu pengawalan paras kolesterol LDL dan mengelakkan serangan jantung dan strok.


««« Kesan pengambilan »»» ■ Mudah buang air besar. Tidak menyebabkan cirit birit.
■ Selera makan berkurangan.
■ Kerap buang air kecil (sedikit bau).
■ Peluh banyak keluar dan mengeluarkan bau
(bau itu ialah toksin yang keluar).
■ Badan cepat kurus dan ringan. (Badannya banyak air dan lemak badannya mudah cair)
■ Badan padat jadi otot (Timbangan tak turun tapi badan mengecil dari saiz asal



WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..



CHOCOLATE FIBER LIFE
(sebelum ni nama nya DIETARY NT KOLESTROL)
(minuman diet kesihatan yang terbukti dapat menurunkan kolestrol)
- RM 63.00 (Sem. Malaysia)
- RM 62.00 (Sabah/Sarawak)


Normal Price: RM63 exclude postage

Member Price: RM56.70 exclude postage



(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)




Minuman lazat diet sihat.  Minuman coklat panas yang lazat dipenuhi bijirin khusus dari beras perang bersama Oat Beta Glukan dan campuran Malta adalah minuman kesihatan yang dapat menurunkan kolestrol ke paras rendah. 


Kajian kami membuktikan seramai 10 orang yang tinggi kolestrol dengan bacaan 12 selepas seminggu mengamalkan Dietary NT Kolestrol tanpa mengambil ubat hospital dan Berjaya menurunkan kolesterol ke tahap bacaan 7 dengan mengurangkan kuantiti kolestrol tersebut malah mengurangkan kadar sintesis atau penghasilan kolestrol di dalam badan anda.


Kebaikan minuman Dietary NT Kolestrol:-


  • Menurunkan kolesterol
  • Menyejukkan badan
  • Melancarkan buang air besar
  • Sangat baik untuk wanita menapaus
  • Mengenyangkan dan bagus untuk pelangsingan
  • Baik untuk wanita yang putus haid (menjaga jantung dan darah tinggi)
  • Mengurangkan penyakit kencing manis
  • Menguatkan tulang dan melegakan masalah sendi
  • kalsium yang lebih tinggi
  • Membekalkan tenaga
  • Melegakan sembelit & antioksidan
  • Menjadikan jantung lebih sihat
  • Membuatkan rasa kenyang
  • Menyerap gula dan kolestrol dalam darah
  • berkesan dan membantu meurunkan penyakit darah tinggi dan diabetes
  • bagus sembuhkan luka lepas bersalin atau kemalangan.

WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..

KOPI BADANG
(minuman suplemen terbaik untuk lelaki, keras, gempak & lebih bertenaga)
** wanita pun boleh minum Kopi Badang untuk kecergasan.
Terdapat 2 perisa:-
1. Badang Coffee White Cappucino with Maca
- RM29.00 (Sem. Malaysia)
- RM31.00 (Sabah/Sarawak)
2. Badang Coffee Latteccino with Maca
- RM28.00 (Sem. Malaysia)
- RM30.00 (Sabah/Sarawak)

WHITE COFFEE
Normal Price: RM29 exclude postage
Member Price: RM26.10 exclude postage

LATTECCINO

Normal Price: RM28 exclude postage

Member Price: RM25.20 exclude postage


(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)

NIKMATI KELAZATAN KOPI DENGAN KEAJAIBAN HERBA MACA

Ciptaan kopi terbaik dengan citarasa antarabangsa dicampur dengan herba Maca / Ginseng Peru yang kaya dengan Zat Asid Amino, Kalsium, Zink, Magnesium dan Phosphorus.Nikmati kelazatan rasa kopi Badang Latteccino & White Coffee. Boleh dinikmati oleh lelaki & wanita.

MACA herba bangsawan

Di Negara Peru, MACA digunakan sebagai meningkatkan stamina dan tenaga, menambah rangsangan seksual bagi lelaki dan wanita, Maca bertindak mengimbangi hormon. Ia juga digunakan sebagai rawatan penyakit seperti anemia, tuberculosis, masalah wanita seperti kedatangan haid yang tidak menentu dan simptom menopaus, kanser perut, kemandulan, kegagalan fungsi seksual dan kecergasan minda. Akarnya digunakan oleh kaum lelaki Peru sejak berabad - abad lamanya begitu juga meningkatkan tenaga seks, libido dan kesuburan sperma.

Siapa yang memerlukan maca?
• Lelaki dan wanita dewasa
• Ahli sukan
• Andropos, pre dan pasca menopos
• Warga tua
• Masaalah kemandulan lelaki dan wanita
• Masaalah lemah tenaga batin
• Kehidupan yang stress
• Pemulihan luka dan badan selepas kecedaraan atau pembedahan

Khasiat Maca
• Menambah tenaga, kecergasan, stamina dan bina badan.
• Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita.
• Merawat mati pucuk (lemah tenaga batin).
• Meningkatkan bilangan sperma lelaki.
• Meningkatkan keghairahan nafsu seks.
• Membetulkan ketidakseimbangan hormon seperti sindrom prahaid, haid tidak menentu, sindrom menopaus (rasa panas, kekeringan faraj,berpeluh malam,kemurungan).
• Mengimbangi mood dan emosi
• Rawatan alternatif kepada HRT
• Menguatkan antibodi .
• Meningkatkan ketajaman dan ketahanan mental.
• Meningkatkan ketahanan fizikal
• Osteoporosis(reput tulang).
• Masalah ingatan
• Masalah urat saraf
• Mencepatkan pemulihan luka
• Anti-kanser
• Anemia.
• Batuk kering TB.
• Kanser perut.
• Masalah kulit seperti jerawat dan lain-lain
• Membuat anda merasa sihat secara keseluruhan.

Khasiat Badang White Coffee:-
• Menambah stamina dan tenaga
• Merangsang nafsu seksual lelaki
• Merawat masalah seksual lelaki
• Memantapkan fizikal dan emosi
• Melegakan stress dan kemurungan
• Merangsang kesegaran otak
• Merawat kemurungan
• Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita
• Menambah keseimbangan hormon

Cara penyediaan:- Ambil satu paket Badang Latteccino dan campurkan dengan secawan air panas (100ml-180ml)

Note:
Kopi badang lelaki perempuan boleh minum..
Kopi ratu hanya perempuan shj. Budak remaja boleh minum bagus utk otak daya ingatan

WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..

PINKY ROSES LIP BALM
(sangat berkesan untuk merawat bibir hitam dan kering)
- RM25.00 (Sem. Malaysia)
- RM27.00 (Sabah/Sarawak)
Normal Price: RM25 exclude postage

Member Price: RM22.50 exclude postage


(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)




Pinky Roses Lip Balm merupakan gincu bibir dari ekstrak pati herba seperti Lilin Lebah, Palma Brazil, Habbatussauda, Minyak Zaitun, Pati Minyak Bunga Rose Geranium & Centifolia, kaya dengan Vitamin A dan E.

Khasiat Pinky Roses Lip Balm:-
  • merawat dan menghilangkan bibir yang hitam
  • melembapkan bibir agar tidak merekah
  • memerahkan bibir semulajadi
  • melambatkan kedutan pada bibir
  • melembutkan bibir dari menjadi kering
  • bibir merah mengikut warna darah pemakai
  • bersinar dari rawatan herba untuk bibir cantik sepanjang usia
WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..

MAGNESIUM CHLORIDE FLAKES
(garam untuk rawatan secara transdermal rendaman/spray)











Normal Price: RM60 exclude postage
Member Price: RM54 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)



- Merupakan gram mandi untuk kesihatan tubuh badan
- Penyakit kronik semakin meningkat di negara-negara perindustrian, dan tahap magnesium pemakanan semakin hilang.  Saintis telah mula menerokai bahawa kekurangan magnesium akan mendatangkan banyak penyakit.
- Satu kajian oleh saintis di Pusat Kawalan Penyakit, yang diterbitkan dalam Journal of Nutrition, menjelaskan:
Kekurangan zat magnesium dalam mengekalkan kesihatan, punca kadar penyakit semakin bertambah  buruk, seperti penyakit jantung, tekanan darah tinggi, kencing manis dan sakit kepala.
- Tambahan pula, magnesium adalah penting dalam pertumbuhan tulang dan boleh memainkan peranan dalam prestasi sukan atau keaktifan diri.
- Magnesium adalah elemen sangat peting kepada beratus-ratus proses fisiologi pada manusia
- Pakar-pakar pemakanan terkemuka hari ini mempertimbangkan suplemen magnesium penting dan memberi kesan penyembuhan mujarab kerana ia adalah sebahagian daripada sejarah.
- Magnesium membawa lebih 300 reaksi biokimia asas keupayaan yang mendalam untuk mempengaruhi hampir semua system badan.
- Menjadi pilihan kepada mereka yang memilih untuk melindungi atau memanjangkan kesihatan mereka dengan tambahan magnesium
- Serpihan magnesium Flakes ini memintas kerengsaan dan memberi kesan serapan melalu organ terbesar badan iaitu kulit.
- Magnesium kepingan klorida merupakan satu entuk Transdermal Magnesium
- Memberikan kekuatan dan kesihatan pada sisitem ototo yang memerlukan magnesium untuk berfungsi lebih aktif.
- Ia dihantar melalui kulit, dan oleh itu mudah diserap dan diterima dengan baik kata Daniel Reid, (pakar falsafah timur dan perubatan)mencadangkan Magnesium Transdermal sebagai satu bentuk unggul daripada suplemen magnesium)
- Rawatan ini merupakan sumber mineral purba dan memberikan efektik ang paling cepat, faedah terapeutik yang paling mujarab.
- Ia mengandungi unsur-unsur peting yang tidak lagi wujud di dalam air laut.
- Ia sama sekali bebas daripada sebarang bahan cemar toksik dan merupakan penyembuhan kulit
- Bahan semulajadi yang mampu menembusi sel-sel dengan cepat pada biokimia sel badan manusia



Satu bekas Magnesium Chloride Flakes baik untuk kegunaan membantu masalah kesihatan seperti:-
1. Alergi, sensitive, Sirosis, Dermatitis & Ekzema.  Sesuai untuk kanak-kanak berusia 2 tahun ke atas sehingga warga emas yang sensitive.
2. Berkesan untuk melegakan tekanan emosi serta dijadikan spa bersantai di urmah untuk mengeluarkan toksin atau masalah kesihatan sendi dengan merendam anggota badang yang sakit.
3. Sangat terapeutik untuk psoriasis, imsomnia dan tekanan kerja
4. Memberi banyak manfaat kesihatan dan kecantikan pada diri
5. Ia adalah rawatan kaedah Transdermal Magnesium.  Konsepnya kaedah suplemen mineral direka untuk menyampaikan magnesium melalui kulit untuk penerapan pantas ke dalam sel
6. Hanya melekatkkan 1-3 cawan atau lebih kepingan magnesium ke dalam air suam ke dalam tab mandi rendam selama 30 minit atau lebih.




Kebaikan Magnesium Flakes

✔Membuang #toksin dan logam berat dari dlm badan (punya penyakit berat)
✔Melegakan sakit otot..(Wanita #bersalin paling elok amalkan ni ..lepas kemalangan..bengkak dn byk lg)..
✔Meningkatkan kualiti tidur (#insomnia atau org yg nak menapos atau endropos)
✔Meredakan #tekanan dan #stress (#depression..#sawan..mudah marah)..
✔Melancarkan perjalanan darah
✔Menambahkan oksigen dalam tubuh – kurangkan #migrain dan sakit kepala
✔Mengurangkan degupan jantung yg tak teratur..
✔Mengurangkan risiko pembekuan darah
✔Menurunkan tekanan darah – elok utk pesakit darah tinggi
✔Mengurangkan iritasi dan pembengkakkan .
✔Kulit lebih lembut dan licin
✔Mengurangkan penyakit #ekzema
✔Tahap nutrien yang lebih baik



☞Cara Penggunaan Garam Magnesium Flakes☜
1) Boleh digunakan sebagai rendaman kaki/mandian berpantang
(mengeringkan luka jahitan dengan cepat)

- Rendam dgn air panas menggelegak utk cairkan garam, kemudian tambah dengan air biasa utk rendaman.(rendam masa suam)..
2) Kaedah Spray Transdermal
- Gunakan air panas menggelegak utk dicampurkn dgn garam flakes. Tuang ke dalam botol spray anda..



WhatsApp Naz 013-3620656
Pengedar Sah JRM (JB1-G047)
FB/IG : Naz Jamu Ratu Malaya

Blog: www.naz-jomshopping.blogspot.com


MAJUN DHUHA

BOLEH DIMAKAN OLEH LELAKI & WANITA
(Campuran herba & madu)

RM100

Khasiat Majon Dhuha bagi lelaki:
  • Menguatkan dan memulihkan Tenaga Batin Lelaki
  • Mendatangkan selera seks lelaki
  • Perubahan saiz
  • Ketahanan
  • Pengaliran darah lebih baik pd organ sex lelaki

Khasiat Majon Dhuha bg Wanita:
  • Payudara besar dan tegang
  • Air susu yang banyak
  • Tegangkan Punggung
  • Rawat keputihan
  • Elak perut buncit

Khasiat lain :
  • Merawat Urat Saraf & Sendi
  • Sakit tengkuk
  • Sakit bahu
  • Sakit belakang
  • Sakit Pinggang
  • Sakit Tangan
  • Sakit Siku
  • Sakit lutut
  • Sakit kaki
  • Sakit dalam buku lali
  • Sakit dalam tumit kaki
  • Sakit dalam tapak kaki
  • Kebas kaki
  • Kebas Tangan
  • Lenguh kaki & tangan
  • Tersalah Urat
  • Badan bertenaga
  • Semangat dan menenangkan minda
  • Buang racun dlm badan
  • Tak mudah letih
  • Elak rambut botak
  • Rangsang hormon lelaki
  • Suburkan lelaki
  • Kuatkan tulang dan gigi
  • Elakkan perut buncit
  • Turunkan kolestrol dgn cepat
  • Hilangkan letih badan sgt cepat
  • Redakan tegang urat pinggang
  • Buang angin
  • Hilangkan migrain
  • Rawat keputihan

CARA PENGAMBILAN MAJON DHUHA :
Makan 1 hari 1 biji sahaja bila perlu (sebiji boleh juga dibahagi dua)


ZINNIA MAGENTA SOAP
(sangat sesuai untuk kulit berjerawat,
berminyak dan membantu menghilangkan noda hitam)
- RM23.00 (Sem. Malaysia)
- RM25.00 (Sabah/Sarawak)


Normal Price: RM23 exclude postage
Member Price: RM20.70 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)


Sabun Zinnia Magenta sangat sesuai untuk kulit berjerawat, berminyak dan membantu menghilangkan noda hitam.
Diperkaya dengan herba Melaeca Alternifolia & Blueberry.

Menghasilkan kulit muka yang bersih dan menawan.

WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..


BIO CALAMINE ESSENCE
(bedak sejuk berubat untuk menjaga kecantikan dan kesihatan kulit)
- RM20.00 (Sem. Malaysia)
- RM22.00 (Sabah/Sarawak)

Normal Price: RM20 exclude postage
Member Price: RM18 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)

Bio Calamine Essence diperkaya dengan Calamine Merah Jambu dan Herba Rosemary, Chamomilla Recutica, Glycrhiza Glabra dan Ganoderma Lucidum.

Ianya hanya untuk kegunaan luar sahaja.  Bedak sejuk berubat ini mengandungi herba.  Ia dari kaedah rawatan Herba Cina dan Eropah.  Ia sesuai digunakan dari bayi berusia 6 bulan ke atas sehingga warga tua.

Cara penggunaan:
Goncang sebelum guna

Pada Kulit badan:
Sapukan Bio Calamine Essence 2 kali sehari

Pada muka berjerawat:
Sehari 1 kali atau seminggu 3 kali sahaja.

Bio Calamine Essence juga sesuai digunakan sebagai masker.  Ia merawat muka, menyejukkan, menanggalkan sel kulit mati, menghalang jerawat dan menghaluskan kulit.

WhatsApp Naz @ 013-3620656 untuk tempahan produk JRM..


ICE TEA PEACH MENGKUDU
(minuman untuk kecantikan dan kesihatan)
Normal Price: RM22 exclude postage
Member Price: RM19.80 exclude postage

(Jom jimat dengan mendaftar sebagai AHLI JRM
Pendaftaran PERCUMA seumur hidup.
Diskaun +-10% bagi setiap produk JRM. 
WhatsApp NAZ 013-3620656 untuk mendaftar)

Minuman kecantikan tinggi antioksida yang menyegarkan berasaskan dari *BLACK TEA, BUAH PIC & BUAH MENGKUDU* yang sangat lazat & menyegarkan. Amalkan sebagai jus harian anda untuk tujuan kesihatan & awet muda.
...

TANDA2 TOKSIN BERLEBIHAN DALAM BADAN
Sering letih dan lesuLemah daya tumpuan dan daya ingatan.Timbulnya jerawat dan bintik hitam.Keguguran rambut dan kuku mudah rapuh.Sering alami sembelit dan cirit-birit.Sering alami sakit pada leher, kepala, bahu dan tengkuk.Cepat marah dan mudah murung.Kitaran haid tidak normal.Sering merasa sakit pada bahagian tulang belakang, pinggang dan sendi.

Kebaikan Ice Tea Peach Mengkudu :-
Membuang toksin dalam badanmembantu dalam menjaga berat badan idealanti - penuaanmembantu sistem organ pencernaan.melancarkan proses metabolisme tubuhBaik untuk sistem penghadaman Membantu melawaskan kencingMembantu menyingkirkan asid urikMelancarkan peredaran darahMeransang sistem imunisasi

Cara penyediaan:-
3 sudu kecil (20gm) kedalam gelas 250ml air suam / air sejuk. Untuk rasa yang lebih lazat sila tambah ketulan ais.